Πότε θα Get Married

Είτε πρόκειται για Σαρλότ Υόρκης (από το χτύπημα Sex κωμική σειρά TV και Η Πόλη) ή Monica Gellar (από το χτύπημα ΦΙΛΟΙ κωμική σειρά), οι γυναίκες έχουν ανάγκη να γνωρίζουν πότε θα παντρευτώ. Όταν φλερτ και οι σχέσεις είναι ένας τρόπος ζωής για τους άνδρες, για τις γυναίκες είναι μια αναζήτηση, ένα κυνήγι θησαυρού για το τέλειο σύντροφο. Ως αναγνώστης, εάν είστε ένα από τα άτομα αυτά, γλυκιά μου Ξέρω τι περνάτε, και είμαι εδώ για να σας βοηθήσει. Οχι, δεν είμαι πρόκειται να κάνει καμία πρόβλεψη εδώ, ούτε είμαι ένας μάντις. Είμαι απλά ένα συνηθισμένο κορίτσι, με σκοπό να βοηθήσει τους άλλους του είδους της για να δοθεί απάντηση στο ερώτημα πότε θα παντρευτώ;.
Υπάρχουν διάφορες πότε θα παντρευτώ κουίζ στο Διαδίκτυο. Αλλά αληθινά, πιστεύετε ότι μπορείτε να αφήσετε την τύχη της υπόλοιπης υπόλοιπη ζωή σου σε τέτοια αδύναμο, Τεχνητής Νοημοσύνης που δημιουργούνται, κουίζ; Λοιπόν, αν νομίζετε ότι μπορείτε, ξανασκεφτείτε το. Ήρθα σε μια πόσο χρονών θα είμαι όταν έχω παντρευτεί κουίζ για το Διαδίκτυο, και το αποτέλεσμα ήταν (εγώ δεν πρόκειται να αποκαλύψει την ηλικία μου εδώ), ένα χρόνο νεώτερη από την τρέχουσα ηλικία μου. Πόσο ανόητο, τόσο τεχνικά, εγώ θα έπρεπε να είχε ευτυχώς παντρεμένος για ένα χρόνο από τώρα; Λοιπόν αγαπητέ αναγνώστη μου, δεν εμπίπτουν για τέτοια ανόητη παγίδες σε απευθείας σύνδεση. Υπάρχουν απάτες εκτός του Διαδικτύου, καθώς και. Ο φίλος μου πιστεύει ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό της αστρολογίας. Εκείνη την πήρε, όταν, θα παντρευτώ ωροσκόπιο που ελέγχθηκαν, και, καλά, ας πω, η απάντηση έκανε πτώση της την πίστη σαν καυτή πατάτα. Έτσι, δεν εμπίπτουν για όλα αυτά.
Θέλετε πραγματικά να ξέρετε πότε θα παντρευτούμε; Η απάντηση είναι πολύ απλή, και μια που, είμαι βέβαιος, τη μητέρα σας πρέπει να έχει δώσει επίσης να σας. Θα παντρευτεί όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή και όταν είστε έτοιμοι. Ας το παραδεχτούμε, πόσοι πέρασαν τις σχέσεις σας έληξε, επειδή επρόκειτο πάρα πολύ γρήγορα ή επειδή περίπλοκο της; Κάτω γραμμή, αγαπητέ μου, ήσουν, απλά, δεν είναι έτοιμη για το γάμο then. Έτσι υποθέτω το ερώτημα είναι πίσω στο κεφάλι σου όταν θα παντρευτώ;, έτσι;
Καλά, τότε αφήνει να απαντήσει στο ερώτημα αυτό. Ας λίστα κάτω μερικά σημεία στη ζωή σας και στην σχέση σου (γιατί πρέπει να είστε σε μια σχέση, εάν σκέφτεστε για γάμο), η οποία θα υπαινιγμό κατά του γάμου-ετοιμότητά σας. ? Πότε θα Get Married - Σημείο νούμερο 1: Είστε έτοιμοι για γάμο όταν μπορείτε να βρείτε το χρόνο και την κλίση, σε σας, να κάνουμε ενεργά κάτι για κάποιον άλλο, εκτός από τον εαυτό σας. ? Πότε θα Get Married - σημείο # 2: Είστε έτοιμοι για γάμο όταν σταματήσετε να προσποιείται και υπό την προϋπόθεση ότι ένας γάμος είναι η απόλυτη ρομαντική χειρονομία και να αποδεχθεί ότι έρχεται με του σύνολο των συζυγικών προβλημάτων. ? Πότε θα Get Married - Σημείο # 3: Πρόκειται για το τελευταίο σημείο, αλλά δεν το λιγότερο. Θα είστε έτοιμοι για γάμο, όταν μπορείτε να το νιώθεις στα βάθη της καρδιάς σας. Οχι γιατί θέλεις πραγματικά αυτό, αλλά επειδή δεν μπορείτε να φαίνεται να μην το θέλουν, και τίποτα δεν μπορεί να σας κάνει να αλλάξετε την απόφασή σας. ? Λοιπόν, ξέρω ότι τα κλισέ των σημείων αυτών και να ακούγεται σαν απλά βγήκε από μυθιστόρημα αγάπη μιας γυναίκας, αλλά αγαπητέ μου, είναι αλήθεια. Είτε πρόκειται για δηλώσεις, ή προόδους, κάτω γραμμή, τίποτε άλλο από καρδιάς σας μπορούν να δηλώσουν την επιθυμία σας να λάβει τα εν λόγω γαμήλιους όρκους, πιο τίμια. Πιό έτσι, το μυαλό σας, θα σίγουρα θα εξαπατήσουν, έτσι beware!
Ελπίζω ότι τώρα εσείς, αγαπητός αναγνώστης, έχουν αρχίσει να έχουν περισσότερη πίστη στη μοίρα σας. Πρέπει να εμπιστεύεστε το γεγονός ότι δεν θα βρείτε μόνο την αγάπη αλλά και να πάρει για να περάσουν το υπόλοιπο της ζωής σας μαζί του. Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή βρέθηκε όταν τουλάχιστον το αυτό. Έτσι, chill out και να απολαύσετε από σήμερα κιόλας, για σύντομα, μπορείτε να παντρευτούμε (πολύ σύντομα, ελπίζω!). Πιό έτσι, πάντα ζωή με μια πρέζα αλάτι, κάθε αποτυχημένη σχέση έχει ένα μάθημα στο κατάστημα για σας, θα μάθετε και να προχωρήσουμε. Σταματήστε να έχουν την σταθερή ερώτηση πότε θα πάρω παντρεύτηκε το μυαλό σας, και να βγούμε έξω και να ζήσουν μόνο τη ζωή σας στο μέγιστο.
Αυτό είναι που υπογράφει! Προσέξτε!